tirsdag den 10. januar 2012

Danske fantasy udgivelser…

tada.. her er listen over danske udgiveler….

… 

...
...

… jeg måtte give fortabt. Jeg ved simpelthen ikke nok om de danske fantasy forfatteres projekter til at jeg føler, jeg kan lave en fyldestgørende oversigt over hvad der bliver udgivet til næste år. Måske fordi der ikke har været rigtig gang i fantasy verdenen herhjemme. I hvert fald ikke med danske forfattere. Det kan måske også have noget med det faktum at jeg ikke rigtig selv har fået øjnene op for det der så er der. Men jeg begynder lige så stille…. sidst på ugen kommer jeg bl.a. med et review af Pernille Eybyes serie Blodets Bånd.

Men mange af de bøger jeg nævnte i sidste uge, bliver også udgivet på dansk. Af dem jeg selv får læst, skal jeg nok give et review af og lægge op på bloggen.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig