søndag den 15. april 2012

Tapetklister

Alle de bøger jeg røre ved i tiden sætter sig fast, så de har ikke været til at ryste af før de var læst. Så de bøger som jeg var igang med sidst, er jeg egentlig stadig i gang med, de fleste af dem, men der er så sneget sig en del ind imellem. Her er status af hvad i kan forvente snart at få en anmeldes af:

Jeg er FÆRDIG med følgende:











Dødspillet og Spell Bound har jeg lavet en anmeldese på. My Last Duchess får i ikke en på - lad være med at læse den. Resten kommer snart.


Her er hvad jeg (stadig) er IGANG med:












Tapetklisteriet er hvad der sker når man gerne vil en masse på samme tid. I dette tilfælde vil jeg gerne læse de bøger færdige jeg ikke er helt så vilde med, men samtidig vil jeg gerne læse alle de andre jeg har til at ligge, for de ser SÅ spændende ud.

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig