onsdag den 2. maj 2012

Overbite anmeldelse


Overbite af Meg Cabot, fortsættelsen til Insatiable og slutningen på serien.

Overbite handler om Meena som ved hvornår du skal dø. Problemet er bare at hun har fundet ud af vampyrer eksistere, og de er jo allerede døde. Med sine evner hjælper hun vampyrjægerne, men noget er ikke helt rigtig...







Utrolig skuffende, desværre. Jeg håbede ellers denne bog vil redde den første, men nej desværre. Jeg ville faktisk ønske jeg ikke havde spildt min tid på den her bog. Så mit review bliver ikke så langt af samme grund. Da jeg desværre ikke har så mange pæne ting at sige. 

Det er alle de samme problemer som i første bog, vi følger alt for mange ligegyldige personer. Flowet er derved ikke så flydende. Så den er stadig ret kedelig til tider.

Det der gør denne bog her endnu værre, er slutningen. Slutningen er for fare fetched, alt for nemt afsluttet... Alt for ligegyldig... Det betyder så også at plottet er alt for langt ude... men det der er næsten er værre, er at det er en...

suk...

.......dårlig kærlighedshistorie.....

Jeg kunne ikke være mere ligeglad med karaktererne i denne omgang.


KKK – den får et K fordi det er Meg Cabot og fordi historien alligevel er skrevet godt. Og fordi man så alligevel bliver underholdt imens man læser den. Den får kun de to andre K’er, fordi man bliver pisse irriteret efter at have læst den færdig.


Beklager Meg Cabot jeg elsker alle dine bøger, men denne her tror jeg du har skrevet lidt for hurtigt, og måske lidt modvilligt? Håber stadig du vil følge mig på twitter. ;0)
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig