søndag den 24. juni 2012

Bloggen har fødselsdag...

... og det har den jo i dag...





Tænk at det er et helt år siden at jeg startede denne blog. Men hvor er der også sket meget med den. Jeg startede den egentlig kun for at jeg kunne skrive om status på min egen bog, men fandt ud af at det var skønt at dele de bøger jeg læste med andre. Der er nemlig ikke så mange af mine venner der deler mine bog-interesser.

Jeg er ved at gøre lidt mere ud af dansk fantasy litteratur, samt også komme lidt ind på lidt andre genre end kun fantasy for unge. Men. Der er stadig mest fokus på fantay delen. Jeg håber jeg har kunnet inspirerer dig og at du kan lide den retning bloggen har taget.

Skriv endelig noget ris og ros til mig.

Giveaway!! Yay... selvfølgelig skal der være en giveaway når bloggen har fødselsdag. Den bliver dog lidt forsinket, så hold øje med bloggen her det næste stykke tid.
SHARE:

4 kommentarer

  1. Tillykke med fødselsdagen! :)

    Din blog er en af dem, jeg besøger jævnligt (stort set dagligt), fordi du er så flittig til at opdatere og har mange spændende ting på programmet. Dine detaljerede og ærlige anmeldelser er inspirerende, og jeg nyder dine grundige forfatterinterviews (for mig, der selv skriver, er det altid et hit med kig bag kulisserne hos de snørklede skrivehjerner).

    Kunne godt tænke mig lidt mere indsigt i processen med din egen bog - hvis den da stadig "lever"? De forfatter- og skriveblogs, jeg hænger mest fast i, er dem, der deler lidt ud af deres tanker omkring hele den kreative proces; skriveblokader, word-counts, overvejelser om fortællevinkel osv. Men altså hængt op på specifikke værker og ikke bare som allround-indlæg omkring skrivetekniske ting.

    Glæder mig til at følge med fremover!

    Mange hilsener
    Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nanna

      Tusind tak for de pæne ord, det er rigtig dejligt at høre. Gør mig super super glad. :0) Og du har helt ret, det er da meget bedre at beskrive ens egne erfaringer med at skrive, frem for at skrive noget som alle egentlig kan finde i de 1000 bøger der er derude om at skrive. Så det jeg vil helt klart gøre noget mere ved. Min bog lever nemlig stadig, eller det vil sige jeg er sådan set begyndt på en ny, så den lever i hvert fald. :0) Jeg kan aldrig lade være med at skrive, men jeg støder ind i MASSER af problemer på området, så det kunne være meget sjovt at dele ud af. :0) En eksperte er en der har lavet alle tænkelige fejl på området.... det er i hvert fald lidt den teori jeg lever efter ;0)

      Mvh Karin

      Slet
  2. Hehe, det lyder som en god og optimistisk teori ;)

    Det var præcis noget i stil med dit nyeste indlæg, jeg efterlyste. Overspringshandlinger ... urgh. Synes altid, de står i kø, når der er noget, der driller i ens skriveprojekter.

    Held og lykke med din bog (som jeg håber der kommer mere info om på et tidspunkt... :)

    Mange hilsener
    Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nanna

      Tusind tak. Skriver du selv?

      Jeg har lovet mig selv at være meget mere produktiv på min bog her fremadrettet, så i kommer til at høre meget mere om min bog snart. :0)

      Mvh Karin

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig