lørdag den 18. august 2012

Sommertapetet

Inden jeg lige kommer med opremsningen af bøger vil jeg lige nævne at jeg får en del bøger ind for tiden til anmeldelse fra forfattere eller forlag. Hvilket er super super skønt. Men jeg føler jeg lige bliver nødt til at nævne at jeg ikke tager dem i den rækkefølge jeg får dem ind, jeg tager dem efter hvor højaktuelle de er, eller hvor relevante de er for mine læsere. Men bare rolig jeg er super super hurtig. :0) Og jeg nyder hvert øjeblik.

Her er eksempler på højaktuelle bøger jeg har fået ind:


Fifty Shades Fanget som udkommer på dansk den 31 august har jeg modtaget et ukorrigeret læsereksemplar af fra Pretty Ink, og læg lige mærke til den smarte boks den kom i. Det er rigtig fedt gjort. Anmeldelsen er lagt på bloggen.











Kongernes Kamp har jeg modtaget fra Gyldendal, rigtig fed bog. Jeg har også allerede anmeldt denne. Den tog jo i sig selv lidt tid at få gnavet sig igennem, men jeg har ingen kvaler så længe den er god.











SIDEN SIDST:

Jeg er færdig med:








Jeg er stadig i gang med, eller begyndt på:




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig