søndag den 25. november 2012

NaNoWriMo status...

... don't ask...

Arbejdsdeadline og sygdom har gjort at jeg ikke har fået produceret noget som helst i den her uge. Så jeg kan godt se det bliver svært at nå at indhente det hele i næste uge, jeg skal jo faktisk skrive lidt mere end 40k ord på en uge... hmm..

Heldigvis får jeg produceret noget til min skarpe Beta-læser. :0) Og det er det vigtigste. Men hvor ville jeg dog ønske der var 4 timer mere i døgnet hvor man bare kunne skrive løs. :0)

Så det var jo ikke så spændende, til gengæld kan jeg fortælle at når jeg så sætter mig ned og skriver, så er det med denne kop: (som jeg købte ved Warner Brothers studio i usa, netop til denne lejlighed, fordi den har sådan en god stor størrelse.




Og denne sang på repeat...




spørg mig ikke hvorfor.... Jeg kan kun sige at den fungerer bedre end nogen anden i øjeblikket.



Og denne her stak usorteret og ikke mindst umulig-at-finde-rundt-i, stak notater med ideer:


Jeps, der er til et par bøger, i den serie jeg er i gang med nu. :0)
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig