søndag den 11. november 2012

NaNoWriMo ugen der gik...

... alt for hurtig.


Søndag 4. november

Sad i møde hele dagen, så da jeg kom hjem var jeg total smadret, så min hjerne ville slet ikke omstille sig til at skrive. Jeg tog dog beslutningen om at droppe saxo-forfatterskolen, da jeg fant ud af at man skal bruge oceaner af tid på at kommentere og læse andres tekster, for derefter selv at få respons på sine tekster. Man kan heller ikke være sikker på at dem man får respons af, ved hvad de snakker om. Så.. jeg vælger at satse på NaNoWriMo og måske senere betale mig til noget proffessionel respons. Og ikke mindst nyde godt af min beta-læser. Yay! Men hvis man har god tid og er en smule grøn, så kan man sagtens lærer en masse af at være med i saxo-forfatterskolen. Så det kan jeg helt klart anbefale.

0 ord

Laaaangt bagefter igen nu.



Mandag d. 5 november.

Argh.. det er også træls man har en fuldtidsstilling. Jeg tænker hele tiden på, at så skal jeg rette det, og så kan jeg skrive det. Så jeg tager en del notater i løbet af dagen.

Aftenen brugte jeg til at lave lidt research, i stedet for at skrive. Det følte jeg lidt jeg havde behov for, før jeg naturligt kunne komme videre. Så igen:

0 ord

Og MEGET langt bagefter nu.



Tirsdag d. 6 november.

I dag træner jeg et gymnastikhold, og udover den 1 1/2 time jeg brugte på det. Skulle jeg lige have nogle små finjusteringer af serien på plads. Plus lave mere serie bagefter træningen. Så da jeg kom hjem var klokken 10, og jeg fik heller ikke skrevet noget i dag... Er stor fan af nattesøvn for at kunne fungerer.

0 ord

Shit, er ved at blive helt panisk nu!


Onsdag d. 7 november.

I dag blev der tid til at skrive lidt, men desværre stadig ikke nok. Men til gengæld har jeg fået ryddet nogle små sager af vejen + sat et par besværlige gardiner op.

1545 ord

Er nu på i alt 5951, hvilket er cirka halvejs af hvad jeg burde have været. God jeg ikke har så mange planer for sidst på måneden.


Torsdag d. 8 november.

I dag lidt tid til at skrive, men der skal også pakkes til bogform....

1575 ord

Dejligt at få produceret noget.


Fredag d. 9 november. - Søndag d. 11 november.

Bogmesse =

0 ord.

Panik, panik, panik
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig