lørdag den 5. januar 2013

Arbejdsplan

Som sagt så ville jeg lave en arbejdesplan, fordi jeg elsker lister, og fordi jeg tror at tiden er inde til at sætte lidt struktur ind på skriveområdet. Jeg kunne jo se hvad der skete sidste år, nemlig at jeg droppede en historie og begyndte på en ny. Det er slut, det er også slut med at tro at historien skriver sig selv i en travl hverdagen. Jeg skal holde aftalen med mig selv og derfor priorientere skriveriet helt op på øverste etage. Sammen med mine behov som mad og søvn. ;0)



Min årsplan ser derfor sådan ud:

Skriv og rediger min første bog, så den er klar til at sende til forlag 1. november 2013

Begynd på fortsættelsen til NaNoWriMo

Læs min. en blogpost eller et kapitel hver måned om at skrive

Læs min. 75 bøger (med nogle specifikke mål, som du kan læse om i fanen udfordringer)

Tag på mindst 2 skrivekurser/ophold

Lav blog posts hver dag, min. 2 om måneden om mig og mit skriveprojekt

Generelt være en tænksom og punktlig beta/kritik læser

Generelt har jeg ikke været så god til at være en del af blogger/twitter/bog/huf/goodreads miljøet, men det håber jeg der bliver mere tid til nu. Det vil jeg i hvert fald bestræbe mig på. ;0)



Min plan er så at jeg laver en konkret plan for hver måned, så jeg kan se om jeg kommer bagefter. Og så uploade den her på bloggen og så når måneden er gået lave et status på bloggen for at se om jeg er håbløst bagefter.

Jeg har skriblet ned hvad jeg ca. skal for de næste tre måneder, men da februar og marts er lidt usikker bl.a. pga. min arbejdssituation, så lægger jeg kun januar på bloggen. Og den er her:



Januar

Skriv min. 35.000 ord.

Læs 7 bøger (mindst 1 til research og 3 bøger jeg har til anmeldelse)

Ryd op i alle mine skrivenotater til mit bogprojekt

Lav synopsis færdig

Blog hver dag

Læs min. en blogpost eller et kapitel hver måned om at skrive



Jeg skal nok lade være med at vise jer min detaljeret ugeplan. ;0)
Men det er min plan og jeg håber meget den holder.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig