tirsdag den 26. marts 2013

Top 10 tirsdag - Top 10 bøger jeg anbefaler mest

Emnerne er udvalgt af The Broke and The Bookish, og er derfor ikke mine egne.

Dagens emne er: Top Ten Books I Recommend The Most
Altså hvilke top 10 bøger jeg anbefaler mest

Hvilke bøger man mest anbefaler kommer jo helt klart an på hvem man snakker med. Så jeg har opdelt lidt i genre og jeg holder mig i denne omgang til skønlitteratur.


Disse anbefaler jeg især til dem....




 

Kærlighedshistorier:


Stolthed og Fordomme
Til alle, simpelthen. Verdens bedste kærlighedshistorie.

The Princess Diaries
Til dem der ikke læser så meget og gerne vil have lidt let

Pushing the Limit
Til dem der elsker den stærke helt og heltinde der har hver deres krævende fortid
 
 
 
 



 

Fantasy:


Harry Potter
Til dem der virkelig sætter pris på den gode historie.

Game of Thrones
Til dem der er ny i fantasygenren

Hobbitten
Til dem der elsker eventyr







Begge dele:


Twilight
Til dem der er til kærlighed mod alle odds

Unearthly
Til dem der kan lide en sød kærlighedshistorie

Divergent
Til dem der sætter pris på stærke hovedpersoner

The Selection
Til dem der er til fantasy og smukke kjoler på samme tid








Jeg ville gerne have haft skrevet The Notebook og Borte Med Blæsten på listen, men jeg har faktisk endnu ikke fået dem læst, men jeg ELSKEDE dem højt og inderligt på film.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig