tirsdag den 9. april 2013

Top 10 Tirsdag - Favoritbøger før jeg startede som blogger

Emnerne er udvalgt af The Broke and The Bookish, og er derfor ikke mine egne.

Dagens emne er: Top Ten Favorite Books I Read Before I Was A Blogger
Altså hvilke top 10 bøger der var mine favoritter før jeg startede med at blogge.

Den her er rimelig nem for mig, for det må jo helt klart være de bøger jeg har læst flest gange, så her er de med de bøger jeg har læst mest øverst:












Der var ikke plads til så mange andre end Harry Potter, men ellers så er Stolthed og Fordomme helt klart en af mine absolut favoritter sammen med Harry Potter. Så mange gange som jeg har læst Scarlett, så er der noget der tyder på at jeg synes Gone With the Wind fortjente en lykkelig slutning. Jeg skulle åbenbart have det ind i hovedet igen og igen. Og Brødrene Grimms eventyr er også en af mine storfavoritter som jeg har læst mange gange som barn og nogle gange siden også. Hvor mange gange jeg har læst den første Harry Potter bog? Jeg er bange for at 10 gange ikke kan gøre det.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig