tirsdag den 16. april 2013

Top 10 Tirsdag - Fortsættelser jeg glæder mig mest til at få fingrende i

Emnerne er udvalgt af The Broke and The Bookish, og er derfor ikke mine egne.

Dagens emne er:  Top Ten Tuesday REWIND -- pick a past topic you missed or one you want to revisit!
Det betyder jeg selv må vælge. Yay! Jeg har valgt emnet hvilke top 10 fortsættelser jeg glæder mig mest til at få fingrende i. Her er de. I ikke nogen bestemt rækkefølge:















Godt nok mangler jeg at læse A Feast for Crows og A Dance of Dragons, men jeg er helt sikker på at når jeg har læst dem, så vil jeg bare brænde efter at få fat i The Winds of Winter:


SHARE:

4 kommentarer

  1. Jeg er ved at læse 'The Elite' i øjeblikket og jeg kan allerede lide den meget bedre end den første :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg opdagede også lige at den var på netgalley, så håber jeg bare de godkender mig, så jeg kan komme i gang med at læse den lige med det samme. :0)

      Slet
    2. Krydser fingre for dig ;)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig