tirsdag den 30. april 2013

Top 10 tirsdag - top 10 verdener/emner, som automatisk får mig til at købe en bog

Emnerne er udvalgt af The Broke and The Bookish, og er derfor ikke mine egne.

Dagens emne er:  Top Ten Words/Topics That Instantly Make Me Buy/Pick Up A Book
Altså top 10 bøger vis verden/emner får mig til at købe nogen med det samme.


Huha jeg synes den her er svær. For der findes ikke 10 emner eller verdener som får mig til at købe en bog med det samme. Der er som regel flere elementer der skal gå op i en højere enhed. Så jeg har valgt at vende den lidt om, og vise de elementer jeg elsker i en bog. Hvilket er sådan noget der løbende ændre sig.

Men ligenu elsker jeg bøger der indeholder noget:
(De øverste er dem jeg nok ikke så hurtigt ændre mening om)



Kærlighed

Fantasy

Historisk

Hekse

Mytologi

Tidsrejse

Kostskoler

Engle

Bad Boys

Kongelige




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig