fredag den 21. juni 2013

Dag 21: Dit bedste minde fra sidste år

Jeg har to store minder fra sidste år, som for altid vil stå stærkest når jeg ser tilbage.

Nemlig at jeg blev forlovet med min fantastiske kæreste!!! Det var så romantisk og helt specielt for han gik nemlig på knæ på en balkon i Las Vegas med en fantastisk udsigt over de smukke bygninger som funklede som en million stjerner rundt om os. Det var et virkeligt magisk øjeblik.

Inden da havde vi lige spist et fantastisk sansende måltid på en fin 3 stjernet Michelin restaurant. Og dagen før det var vi ude og se Grand Canyon.

Dette er noget af udsigten






Og det at jeg mødte J.K. Rowling. Og at hun sagde noget til mig!!! Yay!! Godt nok blev det kun til jeg sagde tillykke, og hun sagde tak, og skrev i min bog, men alligevel! STORT øjeblik. 

Så fin så hun ud

SHARE:

4 kommentarer

  1. Åhh, det lyder virkelig som to helt perfekte minder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg bliver altid glad når jeg tænker tilbage på de to minder. En dejlig metode til at komme i godt humør. :0)

      Slet
  2. Sikke to helt smukke minder. Jeg kan godt forstå, de er gemt i dit hjerte.

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig