mandag den 1. juli 2013

Book Haul - juni




Jeg har overhovedet ikke styr på mine e-bøger, så det her er kun de fysiske bøger jeg har fået eller købt i juni måned. Ikke haft tid til en vlog denne gang desværre.


Fået i gave, af min kæreste, bare fordi han synes jeg skulle have nogle bøger <3








Købt











Vundet








Anmeldelseseksemplarer fra Gyldendal











Anmeldelseseksemplarer fra Forlaget Carlsen










Anmeldelseseksemplarer fra Forlaget Alvilda








 
Anmeldelseseksemplarer fra Cicero








Anmeldelseseksemplarer fra Forlaget Valeta


















Anmeldelseseksemplarer fra Politikens Forlag

















Anmeldelseseksemplarer fra Saxo

















Anmeldelseseksemplarer fra Nyt Nordisk Forlag







Anmeldelseseksemplarer fra People's Press

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig