mandag den 19. august 2013

Et forsinket This Week #16

Ugen der gik

Hold da op en hektisk weekend/måned. Jeg har faktisk ikke fået læst ret meget i august. I denne uge ville vi oven i købet have været i England. Suk. Det er jeg faktisk lidt glad for nu, for jeg har en del ting jeg skulle have indhentet, som f.eks. Kattemagasinet.
I denne weekend har der været stor familiekomsammen, og det var min families tur til at stå for det, så vi brugte meget tid i køkkenet.

Men ugen i dag starter skønt ud, der er masser af kage rester fra i går og i posten lå disse skønheder jeg har gået og ventet på siden jeg kom hjem fra skriveferien.



Det var skriveferiens bedste overspringshandling! :0)


Ugens skrivning

Nævn ikke skrivningen, jeg har også lovet at jeg skulle skrive om mit nye så velfungerende plotark, og jeg lover at det meget snart kommer på bloggen.


Ugens læsning

Ja det er jo så heller ikke blevet til så meget. I har på tapetet set hvad jeg rigtig gerne vil i gang med, men min kæreste synes også jeg skal tage at læse Enders Game. Den læser han nemlig ligenu. Det er også frygteligt at han læser noget som jeg ikke har læst. :0)
Ellers nyder jeg især Philippa Gregorys Skæbnehjulet ligenu.


Ugens links

Skal du til Herlufsholm Fantasy Bogmesse den 14. og 15. september? Tjek programmet ud. Der er så mange interessante forfattere med. Læg også lige mærke til Nanna Foss kl. 13.30, min betalæser buddy. :0)

M, N, O, P har fået covers i penguin drop caps serien, yay.

Frk. Hyms og Boglabyrinten har kørt en omgang fokus på Cassandra Clare, og der er masser at vinde, kig her og her
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig