fredag den 27. september 2013

Cover #15

En af mine absolutte yndlingsbøger sidste år var The Selection af Kiera Cass. Og selvom jeg var skuffet over 2'eren, så glæder jeg mig sindssygt meget til den sidste bog. Endnu mere nu hvor bogen har fået sit cover. For jeg synes så absolut også at serien har nogle af de smukkeste covers jeg nogensinde har set.



Jeg elsker designet på The Selection serien. Der er bare noget fint og skrøbeligt over dem, samtidig med at de er utrolig ekstravagante i udtrykket. Jeg elsker effekten af spejlene. Jeg elsker modellens udtryk. Denne gang blev det jo klart en hvid kjole. Så vi fans med det samme og tænker i retningen af brudekjolen.
Mit eneste minus med coveret er at hun vælter lidt i forhold til placeringen af kjolen. Der er for meget kjole bag hende end foran. Så det ser lidt ud til at kroppen vælter. Men okay, det er en detalje.
Jeg vil nu vente det sidste halve år med at drømme mig ind i coveret.


 
De to første i serien ser sådan her ud
 
 



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig