søndag den 8. september 2013

This week #18 - tid til reflektioner

I denne uge er jeg begyndt at studere lidt igen. Yay! Jeg tager i øjeblikket et kursus på ledelsesakademiet i ledelse i praksis. Og jeg kan godt sige jer, det at være leder handler så meget om hvordan man selv er som person. Så vi tager en masse personlighedstest og ser lidt på hvordan fortiden har udviklet os. Og jeg har fundet ud af at jeg lige skal til at trappe lidt ned, jeg har gang i alt for mange forskellige ting. Jeg har fundet ud af at tiden er inde til at træde et skridt tilbage og se og reflekter.

Det er næsten som at være teenager igen! Hvad skal jeg være når jeg bliver stor? Hvem er jeg som person? OMG alt det angst!

Jeg kan bare se at jeg har skabt en forfærdelig masse projekter som overspringshandlinger, som nu udfylder min tid i stedet for det der rent faktisk betyder noget.

Men det er svært at give afkald på noget, for hvad nu hvis det føre til det eller det. Men jeg tror også omvendt på at man skal have fokus. Det her er ikke en lang forklaring på at jeg stopper med at blogge. For det gør jeg ikke. Det vil jeg holde fast i. Det er bare en erkendelse af at jeg skal have samling på tropperne. Jeg har fået samlet mig så mange forskellige kompetencer og nu vil jeg så fokusere på at koge dem ned til mindre fokus områder.

Det affødte så også at jeg fik ryddet gevaldigt op i en skrækkelig masse papirer og projekter.

Ellers har jeg fået set en skrækkelig masse film faktisk. Fordi jeg stadigvæk er lidt halv sløj så jeg har set en film cirka hver aften i ugen så det kommer nok en post med en lille kommentar til hver film. Og så har jeg været i biografen og set Percy Jackson - den anmeldelse får I i morgen.


Læsningen
Yay! Jeg læser igen. Og rigtig gode, rigtig spændende læsning. Her er hvad jeg læser i øjeblikket.


Mystikeren og Soulfinders Crystal GUF!-fortsættelser. Kunsten at være kvinde - mega sjov bog. Ild-englen - nyt og spændende bekendtskab. City of Ashes... tja... jeg håber stadig at den kan nå at gøre hele serien god.



Skrivning
Not so much, men mit skrive projekt har fået en fin hylde for sig selv nu:






Ugens links

De er endelig fundet! Mr. Grey og Anastasia Steele




Så det er min uge. Hvordan var jeres?
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig