søndag den 29. september 2013

This week #20

Ugen der gik

Ugen er hovedsagelig gået med at finde ud af hvad jeg skal skrive om i min erhvervscase + en masse jobsøgning.


Ugens bøger

Kongemagerens datter. <3. Selvom historien er den samme som i den hvide dronning og den røde dronning. Så er det alligevel en hel anden historie, fordi den er set fra en andens synspunkt. Jeg elsker at se en historie fra en anden synsvinkel. Især hvor jeg bliver klogere. Da jeg læste den hvide dronning var Anne Neville modstander mod Elizabeth Woodville. Denne gang er det omvendt. Så jeg er spændt på om jeg vil føle med Anne Neville.

Splittet er den længe ventede fortsættelse til Slettet. Den udkommer 7 oktober. Jeg er endnu ikke nået så langt, og jeg er meget spændt på hvordan historien fortsætter.

Lola og spejlene og Lying game - øjnene der ser, er begge tredje bog i hver deres serie. Elsker at være i selskab med gamle kendinge.

Det samme gælder Nattens Skygge. En kæmpe bog. Det kommer til at tage lidt tid før jeg er igennem den. Men jeg var lidt skuffet over Heksenat, men jeg synes Nattens Skygge starter rigtig godt ud.






Ugens skriveri/planlægning af tid til at skrive

Det der med hvilke projekter jeg skal droppe for at få tid til at læse, er virkelig svært. Meget nemmere hvis jeg fik mig et arbejde at gå op i, i stedet. Så starter jeg ikke en million forskellige projekter fordi jeg ikke kan sidde stille. ;0)


Ugens links

Nu gjorde jeg det igen. Bød på et kickstarter projekt. Denne gang pga. min Downton Abbey fascination.

How to write like Rowling - Ja tak! En side jeg skal til at nær-studere.
SHARE:

2 kommentarer

  1. Juhuu, Splittet! Den er awesome :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er mega spændende hvad der kommer til at ske.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig