mandag den 14. oktober 2013

Fra papir til skærm #9

Der er flere og flere bøger der efterhånden bliver lavet til film eller tv-serier, især YA bøger er i øjeblikket ret populære. Har vi ikke alle en yndlingsserie som vi ville ønske vi kunne se på det store lærred? Så løbende vil jeg kommer med en post når der er sket noget nyt. Det kunne være udgivelsesdato, plakater, nye annonceret titler, castings, trailers mv.


Nyheder generelt:

City of Bones fortsættelsen, city of ashes, er sat på stand-by, og bliver højst sandsynligt ikke til noget, fordi den første film ikke levede op til hypen.

Charlie Hunnam er sprunget fra rollen som Christian Grey i Fifty Shades of Grey filmen. De leder nu efter en ny Christian Grey.

The Chronicles of Narnia's The Silver Chair, får en film deal. Yay!

Pottermore.com er nu nået til Goblet of Fire... jeg er SÅ meget bagefter!

Warner Brothers har også opkøbt filmrettighederne til Tales of Beedle the Bard og Quidditch Through the Ages. Om det er fordi de vil bruge dem i filmen. Lave separate film af dem, eller forhindre at andre laver film af dem, vides ikke.

SHARE:

7 kommentarer

  1. Årh, det var faktisk noget jeg ikke var klar over. Håber at de finder den perfekte til rollen som Mr. Grey

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig, det er meget vigtigt at de finder den rigtige Mr. Grey. Men jeg tror også det bliver svært at finde... men nu må vi se hvad de finder på.

      Slet
  2. Er jeg den eneste, som synes det er SÅ mærkeligt at det bliver ved med at filmatisere Narnia-bøgerne? Filmene er jo virkelig ringe og med nogle af de dårligste special-effects (især den der prins caspian)..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er egentlig godt nok underholdt af filmene. De er ikke fantastiske, men de er vildt flotte og jeg elsker at se et skønt eventyr på film. Men det er nok også fordi jeg ikke er opvokset med Narnia bøgerne.

      Slet
    2. 1'eren kan jeg gå med til, men resten synes jeg er så lavklasse som det kan blive :/ Lidt ligesom Eragon filmen :/

      Slet
  3. En ny Narnia-film? Egentligt troede jeg, det løb var kørt. Men jeg håber, de kan leve op til det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må tilstå at det troede jeg også. Men de må jo tro på at det kommer til at give penge nok.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig