onsdag den 6. november 2013

Det sidste om bogforum, inden bogforum



Her er noget mere fra programmet som jeg rigtig gerne vil se på bogforum. Jeg har kun med fra fredag og lørdag her.


De kendte

Fredag:

15:00 Jesper Langberg signerer – ikke et sekund spildt – bog&ide

17:00 Jes Dorph – politikens forlag under uret

Lørdag:

11:30 Morten Grunwald, min tid i gule sokker, peoples press

13:00 Ghita Nørby snakker om sin nye bog, af udvalgte H.C. Andersen eventyr. Lindhardt og Ringhof

13:00 Dennis Knudsen, Forlaget Turbulenz

 
Dem med maden

Fredag:

12:30 Louisa Lorang laver mad fra Madpakkebogen, madscenen

13:30 Johan Bülow laver mad fra Lakrids i maden, Madscenen

14:00 Morten Heiberg, laver is, Lindhardt og Ringhof.
 
Lørdag:

13:30 Timm Vladimir, madscenen

15:30 Mette blomsterberg, madscenen

16:30 Claus Holm, madscenen

 


Dem der handler om litteraturen

Fredag:

11:30 Fra pesten til Dan Brown. Om katastrofer og dommedag i litteraturen. DR Scenen

13:10 Mediernes rolle i Danmark læser, DR scenen

17:20 Hvad koster Kulturen? Marianne Jelved, faglig scene
 
Lørdag:
17:00 Lotte Gabers en snak om digitale udgivelser, saxo.com



De historiske

Fredag:

14:00 Mordet på JFK, Bellascenen

14:15 Faglig scene, kvinder der forandrede Danmark

16:20 Anne-Marie Vedsø Olsen, politikens forlag, under uret

16:45 Bogen om Poul Reichhardt, efterfølgende signering, Gyldendal tranescenen 2

17:40 Søren Kierkegaard og romanen forbandelsen, politikens forlag, under uret

 

 
Dem med Wonderbook

Playstation har en stand på bogforumet i år, hvor man kan prøve wonderbook. Wonderbook er helt fantastisk. Bogen har den egenskab at den gør bogens indhold til virkelighed. Eller... I hvert fald på din tv-skærm. Men det er ret cool, og jeg glæder mig til at kigge forbi standen og prøve det nye spil. Det første spil med Wonderbook var Book of spell (Harry Potter), denne gang er det Walking with Dinosaurs.
SHARE:

2 kommentarer

  1. Kære Karin

    Hvor dejligt at se, at du har mig med på dit program. Der er imidlertid lavet en programændring, fordi jeg har skiftet forlag: Lørdagen er aflyst, og jeg interviewes i stedet om fredagen kl. 16.20 på scenen Under Uret (Politikens Forlag)

    Mange hilsner,
    Anne-Marie Vedsø Olesen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne-Marie

      Tak skal du have fordi du gør mig opmærksom på det. Det har jeg nu også rettet oppe i teksten. Jeg kommer helt sikkert forbi 16.20 fredag og kigger.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig