onsdag den 20. november 2013

NaNoWriMo



Puha... det ser ikke godt ud. Nu er jeg for alvor i krise over hvordan jeg skal nå de sidste ord.

Opgaverne begynder at tage til og tiden bliver mindre til at skrive i. Og nu hvor jeg er ved at nå enden på bogen/historien kræver det mere og mere fokus. Jeg skal have tungen lige i munden mens jeg skriver. Plus jeg har nogle ting jeg ikke helt ved hvordan jeg skal løse endnu og som jeg skal bruge noget tankevirksomhed på. Men tiden er der bare ikke.

Jeg er på 23228 ord, og jeg mangler 26772 ord og der er kun 11 dage tilbage. Shiiiiittt.. :0)

Det ender med at jeg de sidste dage skal skrive 3000 ord om dagen. Men! Det kan jo også godt lade sig gøre. Ikke? Please let it be so, i hvert fald.

Det bliver sådan en fantastisk stor sejer når, hvis, NÅR jeg fuldføre Nanowrimo og ikke nok med det så har jeg tekst! Massevis af tekst! Tekst som jeg kan arbejde videre med og som jeg rent faktisk kan begynde at redigere så det også begynder at ligne litteratur. Ligenu er det næsten så langt fra litteratur som det kan være, men det er også fint, for jeg vil fokusere på handling og karakterne, senere må sproget komme på plads.

Jeg skrev ikke i går fordi jeg skulle lave Kattemagasinet færdig. Så rent faktisk skrev jeg også, bare i artikelform så det tæller desværre ikke. Øv. I dag bliver jeg nødt til at skrive de 3000 ord. Jeg krydser fingre.
SHARE:

4 kommentarer

  1. You can do it! HEP HEP! Hvor er det vildt, at du er ved at være færdig med bogen nu(?!)

    Glæder mig SÅ meget til at læse alle dine 50.000 ord :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Hvor er det dog skønt med noget hep'ning. :0) Ja det er lidt vildt, jeg har lige passeret point of no return, så nu bliver det virkelig spændende.

      Jeg glæder mig bare til at se de 50.000 ord. :0)

      Slet
  2. Hvor er det dog sejt, så meget du får skrevet! Du skal nok nå de 50000 ord med den vilje du ligger for dagen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg håber du har ret. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig