søndag den 10. november 2013

This week #25 og Nanowrimo

Hvad jeg har lavet den sidste uge

Bloglovin vrimler med spændende bogforums indlæg, men jeg har ikke registreret ret meget endnu. I dag har jeg nemlig bogzombiehjerne. Og de tog dage, fredag og lørdag, med bogforum er lidt blurret ligenu. Så jeg venter til i morgen med at give en update med dagene. Men hvor har det været nogle fantasiske dage, og hvor er det skønt at opleve at man ikke kan gå på bogforum uden at støde ind i fantastiske folk som man kender. Hvor ville jeg dog ønske jeg også var derovre i dag, især fordi dagene bare er fløjet afsted. Men uanset hvor meget tid jeg ville få på bogforum, så vil det altid være for lidt.

Ellers dagene før er gået med at få nogle ting fra bordet, så jeg kunne komme til bogforum uden dårlig samvittighed. :0)

Så har jeg så selvfølgelig også været i gang med NaNoWriMo:



Nanowrimo

4. nov: 1896 ord
5. nov: 1839 ord
6. nov: 1734 ord
7. nov: 495 ord
8 nov: 0 ord
9. nov: 0 ord

Status er at jeg er bagefter, men det vidste jeg jo godt med to dage SKØNNE på bogforum.
Jeg har i alt skrevet 10983 ord.

Så status er at jeg skal skrive 1858 ord om dagen for at nå de 50.000 ord. Puha..


Hvad jeg læser ligenu




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig