søndag den 17. november 2013

This week #26 og nanowrimo

Ugen der gik

Der foregår faktisk ikke ret meget i mit liv i øjeblikket andet end opgaver og skriverier. Jeg har nemlig sindssygt mange projekter i gang i øjeblikket, alt fra kickstart som freelance grafiker, til bryllup, til fagbog, til betalæsning, til blogudvikling, til hovedrengøring og så har jeg fået en anden ide jeg har svært ved at ligge fra mig, og det er nemlig at starte endnu en blog. En blog om noget helt andet, en blog hvor jeg ikke vil poste hver dag, måske ikke engang hver anden dag. Men min plan var jo at jeg skulle fjerne nogle opgaver, og ikke finde på flere, så nu må vi se om jeg ikke kan slukke den ide før den sådan rigtig sætter sig fast.

Hvorfor er det så frygteligt svært at finde musik til sin bryllupsdag? Jeg havde måske nærmere troet det ville være kjolen eller stedet, men begge dele er på plads. Selv kirken ser ud til at være på plads nu, og det har ellers være årets tilbagevendende diskussion. Så hvis i kender nogen så må i meget gerne skrive om dem i kommentarfeltet.


Ligenu læser jeg

Ja jeg finder stadig tid til at læse. Læsning er måden jeg holder fast i min sanity på. Jo mere jeg læser i Gregor serien jo mere holder jeg af den, det er skøn læsning. Libido er en dyb alvorlig erotisk satire om forholdet mellem kønnene, så det er faktisk utrolig interessant og sjov læsning. Livets port læser jeg for skriveværkstedet, og jeg var lidt nervøs for den, fordi den handler om en lille pige der har kræft, men forfatteren stiller et vidunderligt stykke eventyrligt univers op, som bare er fantastisk at grave sig ned i. Game of Thrones, en dans med drager, hvad kan jeg sige.... Jeg knus-elsker den serie. I dag skal jeg også i gang med I månens skær, det er jeg meget spændt på, det er en horror novelle. Er spændt på at se hvor meget den kan nå at skræmme mig på 68 sider.





Nanowrimo den sidste uge

11. nov: 0 ord
12. nov: 2020 ord
13. nov: 2141 ord
14. nov: 0 ord
15. nov: 2308 ord
15 nov: 2485 ord
16 nov: 1742 ord


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig