søndag den 22. december 2013

Adventskonkurrencen #4




Bogen er sponsoreret af Forlaget Alvilda

Gallagher Girls er en serie der har overrasket mig utrolig positivt i år. Det er en YA chick lit, med en strejf af kærlighedshistorie og spænding. Ally Carter har en meget humoristisk stemme som gør at historien fungerer. En pige spionkostskole kan nemlig godt lyde lidt cheasy. Men med Ally Carters fantastiske humor, så er det en fornøjelse at læse. I øjeblikket er en af Ally Carters anden bøger i planlægning om at blive filmatisering. Nemlig hendes Heist Society serie. Personligt synes jeg Gallagher Girls er langt bedre end hendes Heist Society serie. Selvom de to serier ligner meget hinanden. Begge serier er ret så opfindsomt fundet på.

Smid en kommentar for at vinde bogen. Husk at tilføje din email så jeg kan kontakte dig.
Vinderen bliver udtrukket på næste lørdag, hvor konkurrencen også slutter kl. 12. Vinderen bliver udvalgt via random.org og bliver offentliggjort på bloggen samt får direkte besked.

Held og lykke.

For at vinde skal du bare
SHARE:

8 kommentarer

  1. Jeg vil meget gerne vinde den ;)
    nesrual@gmail.com

    SvarSlet
  2. Glædelig advent! Den ville være dejlig til tøseboghylden ;)

    kathy.elisabeth@live.dk

    SvarSlet
  3. Den lyder spændende - krydser fingre :) trinelb@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Den serie har jeg kigget på længe. Jeg håber jeg vinder den så jeg kan få den læst.
    Mvh Emma
    emma.lund89@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Den kunne jeg da godt tænke mig at vinde :)

    ireneejensen@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Ally Carters serie Heist Society var rigtig god, så mon ikke også man burde læse denne :)

    Glædelig sidste søndag i advent ;)

    SvarSlet
  7. Ih, den vil jeg gerne læse! ^^
    sorttale(a)gmail.com

    SvarSlet
  8. Den lyder rigtig spændende! :)
    pancakesmiley@gmail.com

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig