mandag den 13. januar 2014

2013 arbejdsplan

Sidste år lavede jeg en plan over hvad jeg ville nå i 2013. Her er resultatet:




Skriv og rediger min første bog, så den er klar til at sende til forlag 1. november 2013
Det lykkes mig at skrive min første bog, men jeg har haft ås mange skriveblokeringer at jeg ikke har fået redigeret eller sendt den til forlag.

Begynd på fortsættelsen til NaNoWriMo
Jeg skrev på bogen jeg var i gang med i stedet for til NaNoWriMo, så jeg fuldførte NaNoWriMo, men at begynde på bog 2, var måske lidt for ambitiøs.

Læs min. en blogpost eller et kapitel hver måned om at skrive
Done.

Læs min. 75 bøger (med nogle specifikke mål, som du kan læse om i fanen udfordringer)
Done. Faktisk nåede jeg 200 bøger og alle bogudfordringer.

Tag på mindst 2 skrivekurser/ophold
Done. HUF skrivekursus og HUF skriveferie, og det var fantastisk!

Lav blog posts hver dag, min. 2 om måneden om mig og mit skriveprojekt
Done. Eller jeg nåede i hvert fald 2 blogpost om mit skriveprojekt i gennemsnit om måneden.

Generelt være en tænksom og punktlig beta/kritik læser
Done. Håber jeg da. ;0)

Generelt har jeg ikke været så god til at være en del af blogger/twitter/bog/huf/goodreads miljøet, men det håber jeg der bliver mere tid til nu. Det vil jeg i hvert fald bestræbe mig på. ;0)
Det er blevet lidt bedre, men jeg har generelt svært ved at nå det hele synes jeg.




Jeg påtænker at lave en ny arbejdsplan for 2014, for at have et punkt at stile efter. Når jeg har tænkt lidt nærmere over det, kommer det op på bloggen for at gøre det lidt mere officielt. - for mig selv i hvert fald. :0)
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig