torsdag den 30. januar 2014

Februar tapetet

Ud over selvfølgelig at færdiggøre de bøger jeg er i gang med, håber jeg at kunne nå at læse disse bøger i februar måned:








Jeg har planer om at læse hele True Blood serien i år, og der er jo en del, så jeg må hellere se at komme videre.
Lady Almina og virkelighedens Downton Abbey, læser jeg i forbindelse med min biografi udfordring men også fordi jeg knuselsker Downton Abbey tv-serien.
A Curious Invitation var en af de mange skatte som jeg så på Rikkes blog og som vil været et fantastisk værktøj i min bryllupsplanlægning. A Curious Invitation er nemlig skrevet af en anerkendt partyplanner og så har hun taget udgangspunkt i fester i litteraturen. Og det er alle de bedste fester! Alice i eventyrland, The Great Gatsy, Ringenes Herre og Jane Austen er bl.a. repræsenteret. Helt fantastisk bog og så er den smuk.
The Lucky Ones læser jeg som en del af min serie der slutter udfordring. Jeg har ikke været så begejstret for de to første, men meningen med udfordringer er jo også at få gjort de serier færdige jeg har lidt svært ved.
Ender's Game har jeg villet læse før jeg så filmen og nu efter jeg har set filmen, så nu skal det være! Den er også en del af min virkelig for dårligt jeg ikke har fået læst endnu udfordringen.
On Dublin Street er en New Adult bog som jeg glæder mig rigtig meget til at læse.


Ser i frem til at læse nogle bestemte bøger i februar?
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig