søndag den 26. januar 2014

This week #31

Ugen har været helt fantastisk! Vi har fået to fantastiske nyheder i den her uge, og jeg glæder mig til jeg kan sige dem officielt. :0) Men nyhederne har gjort mig i fantastisk humør og jeg har derfor bestilt en frygtelig masse bøger. :0) Så dem glæder jeg mig rigtig meget til at få ind af døren og ikke mindst vise jer. Ellers så har jeg jo bare haft travlt, travlt, travlt. Men i dag skal jeg på bryllupsmesse, for at blive inspireret.


Skrivningen

Som sædvanlig bliver det ikke til så meget skrivning, men umiddelbart gør det ikke så meget at jeg lige har bogen til at ligge stille en månedstid, så jeg kan se på den igen med friske øjne her når jeg skal til at læse den igennem i februar.


Bøger jeg læser ligenu





Den sygeste løgnehistorie. Jeg har længe villet læse Neil Gaimans bog "Fortunately, the Milk" , og nu udkommer den så på dansk her den 7. februar! Så den glæder jeg mig til at læse.

Om at skrive, håber jeg at jeg kan sidde og fordybe mig i senere i dag. Jeg elsker den slags bøger, så jeg vil gerne give den min fulde opmærksomhed.

The girl who circumnavigated fairyland har jeg også set frem til at læse længe. Den har fået utrolig god omtale i det danske blogland og så valgte vi at læse den i min bogklub til februar, så nu har jeg endelig en undskyldning for at gå i gang med den. :0) Ikke fordi man skal bruge en undskyldning for at gå i gang med en fantastisk bog, problemet er bare der er så mange af dem jeg gerne vil læse, så det er svært at vælge hvilken man skal læse først.

Gul udenpå handler om at finde sin biologiske forældre. Noget som er utrolig aktuel i øjeblikket og som jeg glæder mig til at grave min næse ned i.

Et nyt liv er en bog jeg faktisk ikke ved så meget om, men den handler om mobning og det at komme ud af det. Et emne som virkelig ligger mig nært hjertet, så det bliver helt sikkert også interessant at læse.



Ugens links

How Frozen killed Prince Charming

Girls vs Little Women

Den nye udvidelse af Harry Potter Wolrd, Florida bliver awesome!

What Fictional City Should You Actually Live In? Jeg skulle bo i Hogsmeade, hmmm.. måske fordi jeg svarede Quidditch nogle gange. ;0)




Hvordan har din uge været? Hvilken fiktiv by skulle du bo i?
SHARE:

4 kommentarer

  1. Jeg synes virkelig The gir....... er lang! Jeg keder mig så meget.

    Jeg skulle bo i Batmanby! Hvorfor vides ikke helt

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh... nej. Øv... jeg er ikke god til den slags bøger hvor der ikke sker noget....
      Haha.. Batmanby - Gotham city - der er meget kriminalitet har jeg hørt. :0) Måske det er fordi du søger lidt mere spænding i din hverdag? :0)

      Slet
  2. Uh, glæder mig til at høre de gode nyheder :)

    Jeg skulle bo i 'King's Landing' fra 'Game of thrones'..... burde nok snart læse den ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg glæder mig også sådan til at kunne sige dem højt nu!

      Haha... ja jeg vil sige det er nok en god ide at læse dem inden du flytter dertil i hvert fald. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig