tirsdag den 11. februar 2014

Nye bøger til hjemmebiblioteket - januar - fødselsdags book haul

Nu forsøger jeg mig igen med at lave en video. Jeg havde set mig lidt sur på mit kamera, fordi det ikke snakker så godt sammen med min computer. Så jeg bruger min ipad i stedet, så i må leve med kvaliteten. :0)

Denne gang optager jeg videoen i mit hjemmebibliotek, og jeg har valgt kun at vise de bøger jeg har fået i fødselsdagsgave i dag, for elles så bliver indslaget simpelthen for langt. Jeg har fået så mange skønne bøger i januar måned, og jeg lover at vise de andre i et andet video indlæg snart. :0)




SHARE:

6 kommentarer

  1. Wizard of Oz er SÅ god. :D Jeg venter også med Little Women til jul, tror jeg

    -Hvad er det for noget stort noget i hjørnet, hvor der står "bøger"? Kan ikke helt se det..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fem propfyldte mapper med alt mulig bogrelateret. Jeg gemmer på alt: Print af e-bøger (fra før jeg fik ipad), print af nogle af bøgerne jeg har betalæst og nogle af mine egne tekster.

      Slet
  2. Rigtig god video (og meget smukke omgivelser - sikke et dejligt boghjørne :-)).

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :0) Ja jeg elsker at have bøger rundt om mig, så det er et skønt hjørne at tilbringe læsetid i.

      Slet
  3. Åh, en skøn video med SÅ mange skønne bøger! Du har virkelig gjort dig nogle vidunderlige fund! Virkelig :') ..

    .. Og så glæder jeg mig til at høre din mening om 'Little Women', som jeg elsker <3. Det er ikke nødvendigvis en jule-historie, men der er en julescene (i starten), og så er det en bog om familie og sådan, så den har en meget varm følelse. Jeg forbinder den lidt med jul, men det er ikke en decideret julebog, hvis du forstår :)

    Glæder mig allerede til den næste portion af dine bøger!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er helt igennem nogle vidunderlige fødselsdags fund jeg fik. De er bare så smukke hver og en af dem.
      Jeg forstår sagtens hvad du mener med familie og varmefølelser og jul. Det høre bare sammen.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig