lørdag den 29. marts 2014

Påske tapetet

Ud over de bøger jeg er i gang med, vil jeg gerne nå at læse disse fem bøger i april måned.





Jeg var vild med On Dublin Street, så jeg skal helst sikkert fortsætte serien med Down London Road. Gøgens Kalden (The Cuckoo's Calling)  har jeg villet læse rigtig længe så nu skal det være, især også fordi vi skal snakke om den til vores næste bogklub møde.

House of Cards er en genial tv-serie. Altså virkelig genial!! Sådan så at man er total grebet og ser alle afsnittene på en gang. Så derfor satte jeg bogen på listen over de 15 bøger jeg skal læse i år, og jeg håber jeg når at læse hele trilogien i april.

Crown of Midnight har jeg villet læse længe også, men ventede da jeg opdagede en ny novelle i serien. Den har jeg lige læst, så nu vil jeg have læst den næste bog i den fantastiske fantasy serie.

Næste bog i Paladin profetien udkommer sidst i april, men så skal den også bare sluges.

Har ud planlagt hvad du skal læse i april måned?
SHARE:

1 kommentar

  1. Anmeldereksemplarer, så det er så let :P Og så glæder jeg mig altså til endnu et readathon! :D

    SvarSlet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig