mandag den 14. april 2014

Fra papir til skærm #13

Indlægget hvor jeg skriver hvad der sker indenfor 'bøger-der-bliver-lavet-til-film-verdenen'


Generelle filmnyheder:

Divergent var en succes så der er allerede gang i indspilningen af Insurgent og man har planlagt at Allegiant bliver delt i to film.

John Greens 'Paper Towns' bliver en film, med stort set samme filmhold som der var på The Fault in our stars. Hvem der er bliver skuespillerne vides ikke endnu, andet end at Nat Wolff er på listen.

Fantastic Beasts det store Harry Potter film projekt bliver til en film trilogi.

Filmrettighederne til 'Eleanor og Park' er blevet købt af Dreamworks.

Benedict Cumberbatch er blevet castet som Richard III i Shakespeare film.

Game of Thrones sæson 5 og 6 er nu officiel. Der er desuden tale om at man vil afslutte tv-serien med en spillefilm.

Endelig, endelig, endelig begynder de at caste til The Casual Vacancy... det var de da også virkelige evigheder om. De forventer at filme fra 16 juni.

The 5th wave: Chloe Moretz skal spille Cassie.

YES!! Beauty and the beast bliver nu til en live-action film, under Bill Condons kyndige hænder.

Rick Riordans Percy Jackson - The Lightning Thief som musical i New York?! Okay, måske man skulle overveje at tage over at se den. Interessant er det i hvert fald, hvordan de vil smide sange ind midt i den handling...

The Fallen, har fået følgende castings: Lola Kirke: Penn. Sianoa Smit-McPhee: Molly. Chris Ashby: Todd. Daisy Head: Arriane. Malachi Kirby: Roland. Hermione Corfield: Gabbe.


Trailers:

 
Ihh.. jeg glæder mig til sidste sæson af True Blood.

 


SHARE:

2 kommentarer

  1. Spændende nyheder! Jeg er lidt spændt på at se, hvordan de vil lave Eleanor og Park. Og så er jeg er jeg ret spændt på at se, hvordan J.K. Rowlings film bliver.

    Nu hvor Paper Towns bliver lavet som film. Ved du så om den vil blive oversat til dansk?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved faktisk ikke om Paper Towns kommer på dansk, men det tror jeg helt sikkert at den gør. Især fordi de laver en film. :0)
      Ja jeg er også rigtig spændt på J.K. Rowlings - The Casual Vacancy. Det bliver en miniserie og ikke en film, men det betyder bare at den er længere end en film. :0) Og det er jo godt.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig