mandag den 21. april 2014

Mit hjemmebibliotek - vlog edition - nye bøger i marts måned

Hver mandag i et stykke tid fremadrettet, er det min plan at komme med en gennemgang af mit hjemmebibliotek. Jeg har ikke planer om at lave en slavisk gennemgang hvor jeg viser jer hver enkelt bog, men mere en gennemgang hvor jeg kommer ind på genre og på de bøger jeg har i den pågældende genren og hvilke jeg holder mest af.

Så kort sagt vil jeg bruge vlog'sene og mit hjemmebibliotek til at tage fat i diverse tematikker og genre. Jeg glæder mig allerede til at komme i gang. :0)

Jeg tænkte at det var passende at starte med at vise de bøger jeg har fået i marts måned, eftersom det jo lige om lidt bliver maj måned.

Da jeg optog videoen en time før vi fik gæster, og min mand var hjemme, så må i bære over mig med de mange udklip i vlog'en og den måske lidt hastede gennemgang.







SHARE:

2 kommentarer

  1. Åh, jeg elsker dine videoblogs, Karin! Skønne bøger du har fået hjem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. :0) Tak skal du have. Jeg nyder også altid at se dine, du er så god til at gøre dem stemningsfulde.

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig