søndag den 6. april 2014

This week #37

I den her weekend var der krimi messe i Horsens, men jeg skulle selv til reception så jeg kunne ikke komme med, men nu plejer krimi genren jo heller ikke at være så meget for mig. Men derfor var der helt sikkert rigeligt at se på alligevel.

Men jeg håber at nogle af jer skønne mennesker har haft en skøn bogweekend, om det så har været til krimimessen eller med en god bog på en ellers regnfuld weekend. :0)

En af de helt store bognyheder i ugen har været at amazon.co.uk ikke længere har fri fragt til Danmark. Øv.. siger jeg bare, så er det tilbage og bestille ved bookdepository som til gengæld stadig har frifragt. De plejer nu faktisk også at være billigere sådan generelt. Men det er ikke noget at sige til at det ikke kan hænge sammen for amazon med de sindssyge høje pakkepriser som post danmark køre med.

En anden større nyhed er at J.K. Rowling: A Bibliography er på trapperne, det er den første af slagsen hvor man i forvegen har rådgivet sig med hende selv. Spændende... Umiddelbart så udkommer den først til december.


Ved i hvad der sker i morgen? ........

Game of Thrones!!!! I'm SO excited!!




Min 'soon to be read pile':





Min 'currently reading pile':



Half bad er jeg faktisk ret vild med må jeg tilstå. A curious invitation er rigtig sjov at læse, men jeg må tilstå jeg alligevel er en smule skuffet, men mere om det i anmeldelsen når den kommer. Crown of midnight er jeg endelig kommet i gang med, og det er bare generelt en fantastisk bog. Jeg skal bare lærer at se bort fra de lidt mere moderne udtryk i en ellers gammel fantasyverden.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig