tirsdag den 27. maj 2014

Wolfsbane review

 
Wolfsbane

Forfatter: Andrea Cremer
Serie: Nightshade #2
Genre: Paranormal - werewolves
Målgruppe: YA


Fås også på dansk ved forlaget Tellerup.















Calla Tor wakes up in the lair of the Searchers, her sworn enemy, and she's certain her days are numbered. But then the Searchers make her an offer–one that gives her the chance to destroy her former masters and save the pack–and the man–she left behind. Is Ren worth the price of her freedom? And will Shay stand by her side no matter what? Now in control of her own destiny, Calla must decide which battles are worth fighting and how many trials true love can endure and still survive.



Den her bog tilhøre en serie som jeg havde svært ved at gøre færdig. Men hvis ikke jeg gør den færdig, så ligger det hele i baghoved. For tænk nu hvis den næste bog er en billion gange bedre? Eller den på mirakuløsvis redder sig selv på sidste side.

Det var så ikke lige tilfældet med Wolfsbane. Wolfsbane er en mellembog, og på ingen måde den der redder serien. Tværimod står det meget i stampe her og det er til tider ligefrem kedeligt. Man skulle ellers ikke tro at en historie om en ulveshapeshifter kan være kedelig, men det kan den.

Jeg bryder mig heller ikke om kærlighedshistorien og den er direkte forudsigelig. Jeg kommer slet ikke ind i historien eller karakterne.

Har jeg bare læst for meget i den her genre eller hvad sker der? Jeg synes bare ikke den kan noget som helst. Okay, den er da godt skrevet og man er da også ganske fint underholdt, men mere er der bare ikke i den.

Så må vi se om den næste bog kan redde det hele, for mig.

Hvis du ikke har læst så meget paranormal fantasy som jeg, så er den her bog nok faktisk en meget god introduktion til genren. Det er et ganske udemærket sted at starte i hvert fald.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig