søndag den 29. juni 2014

Få sparing på dit manuskript med Egolibris

Egolibris er et nyt forlag, der ligenu tilbyder rabat på sparing på de første 100 henvendelser. Så hvis du ligger inde med et manus i skuffen og savner noget sparring så er det her i hvert fald en mulighed.


De skriver:

Få sparring her og nu

Vi giver i alt 100 forfattere mulighed for at få professionel sparring fra vores erfarne redaktører. Send os et par kapitler af din bog, så læser en af vores redaktører materialet og vender tilbage med sin uforbeholdne mening.

Det får du:

  • Gennemlæsning af en professionel redaktør.
  • Inputs og råd til historie, karakterer og sprog.
  • 2 siders rapport med redaktørens anbefalinger.




Egolibris vil også lave et større community for forfatterspirer, og det synes jeg lyder utrolig lovende.

Samt de tilbyder en masse forskellige arrangementer. F.eks. overvejer jeg stærkt deres korrekturaften faktisk, for jeg har nogle småproblemer med nutid/datid og nutids 'r' der kunne være skønt at få løst. Og de holder også et gratis nanowrimo event... øv jeg ikke bor i København siger jeg bare.


Se mere på hjemmesiden her: http://egolibris.com/
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig