tirsdag den 8. juli 2014

Bloodrose review

Bloodrose

Forfatter: Andrea Cremer
Serie: Nightshade #3
Genre: Paranormal - werewolves
Målgruppe: YA


Fås også på dansk ved forlaget Tellerup.




















Calla has always welcomed war.

But now that the final battle is upon her, there's more at stake than fighting. There's saving Ren, even if it incurs Shay's wrath. There's keeping Ansel safe, even if he's been branded a traitor. There's proving herself as the pack's alpha, facing unnamable horrors, and ridding the world of the Keepers' magic once and for all. And then there's deciding what to do when the war ends. If Calla makes it out alive, that is. In this remarkable final installment of the Nightshade trilogy, international bestselling author Andrea Cremer crafts a dynamic novel with twists and turns that will keep you breathless until its final pages



No, NO, NO! Jeg HADER når jeg gætter rigtig. Jeg hader forudsigelighed. Det kan ødelægge en hel bog for mig, og det gjorde det altså den her gang. Jeg er virkelig skuffet over nogle af Callas reaktioner på nogle af de ting der sker. Det er SÅ urealistisk.

Måske I kan fornemme at jeg skriver den her anmeldelse lige som jeg er blevet færdig med bogen. :0) Kritikken er ikke så konstruktiv som den kunne være. Det er bare en omgang irriteret reaktion. Ligenu har jeg lidt svært ved at finde det positive ved bogen og serien som helhed. Den har et enormt potentiale, men jeg synes lidt det hele gik op i oprør, og en halvfesen kærlighedshistorie. Huha.. ja lad mig ikke starte på kærlighedshistorien….

Jojo, hun endte da med den rigtige, men seriøst var måden virkelig nødvendig? Den var i hvert fald forudsigelig.

Nå ikke nok mere snakken i gåder. Her kommer en mere seriøs udredning: Historien er hurtig læst og man bliver underholdt. Noget andet der taler virkelig godt for det er at det handler om ulve shapshifterer, og forfatteren gør et fantastisk stykke arbejde med at beskrive hvordan de agerer som ulve kontra mennesker.

Jeg ved at Andrea Cremer har skrevet flere bøger i serien, og jeg ved faktisk ikke om jeg kunne finde på at læse nogen af dem. Jeg føler bare at serien har et potentiale der ikke er blevet udfyldt. Så jeg er ikke afvisende over at finde det i nogle af de andre bøger. Så jeg er stadig ved godt mod, selvom jeg faktisk er ret frustreret over den her serie som helhed.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig