mandag den 18. august 2014

Bøger fået til hjemmebiblioteket i juli måned

 
 
Jeg fik desværre ikke lavet en video i denne omgang, og tror faktisk lidt at jeg tager en pause fra vlogs. Jeg krummer stadig tær når jeg redigerer videoerne, og jeg har svært ved at finde mig selv når jeg laver video. Så nu tager jeg lige en pause, og selvom jeg ikke helt synes at bøgerne kommer til deres ret sådan her, så får i dem lige i denne omgang med billeder.

 

Bøger jeg selv har købt:





 

 




 




 
 


Everything Leads to You, Pride and Prejudice and Zombies, The Secret Diary of Lizzie Bennet (Tak til Sofie for tippet om at den snart ville udkomme), Among Others, White Cat, Kort og godt om New York, Fortæl mor, Ember-X og Fables tegneserien 2-5.





Bøger jeg har fået:






London for Lovers. Turbine forlaget ligger ofte bøger ud som man bare kan tage af. Det er enten bøger som de har udgivet eller de vælger ikke at udgive, og så faldt jeg over den her, og tog den med hjem fordi jeg synes den var meget sød.





Anmeldelseseksemplar fra Turbine forlaget:




Min stende onkel






Anmeldereksemplar fra Mellemgaard og Christina Bonde:



 

Følelse




Anmeldereksemplar fra cdon.com






Forfølgerne







Anmeldereksemplar fra Gyldendal

 



Gregor 5







Anmeldelseseksemplar fra Turbulenz







Lavendelhaven






Anmeldelseseksemplar fra Rosinante & co.



 


En velbevaret hemmelighed og Døden kommer til Pemberley






Anmeldelseseksemplar fra Politikens Forlag





Alvins farvel

 
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig