søndag den 10. august 2014

Down London Road

 
Down London Road

Forfatter: Samantha Young
Serie: On Dublin Street #2
Genre: Realisme
Målgruppe: NA - New adult
























Johanna Walker is used to taking charge. But she’s about to meet someone who will make her lose control...

It has always been up to Johanna to care for her family, particularly her younger brother, Cole. With an absent father and a useless mother, she’s been making decisions based on what’s best for Cole for as long as she can remember. She even determines what men to date by how much they can provide for her brother and her, not on whatever sparks may—or may not—fly.


Jeg elsker forfatterens skrivestil, og jeg tror NA er blevet et nyt hit hos mig. Det er egentlig ligesom YA bare mere voksent, med mere kød på. Så mangler vi bare at der er flere forfattere der begynder at skrive i den genre. ;0) Det her er en realisme NA af slagsen, og selvom jeg er mere til det paranormale så må jeg jo nøjes lidt med det jeg kan få. ;0)

Down London Road er ikke nær så god som On Dublin Street. For mig tror jeg det skyldes heltinden, jeg brød mig ikke helt om hende til tider må jeg indrømme. Jeg synes også deres forhold var en lille smule urealistisk - i hvert fald den helt store konflikt synes jeg ikke rigtig helt holdte. Den bygger mere på misforståelser end på personforskelligeheder. Og det er lidt kedeligt når en konflikt bare kan løses med at de åbner munden. Så bliver jeg personligt altid bare træt af hvorfor de da ikke bare åbner munden! 

Men jeg elsker forfatterens skrivestil, så jeg skal helt sikkert læse videre i serien. Jeg elsker også at vi hele tiden følger de karakterer vi læste om i de tidligere bøger. Det gør det på en måde ret hyggeligt.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig