søndag den 3. august 2014

H.U.F. skriveweekend

I går var FANTASTISK! Bedste dag EVER!

Meeenn.. jeg kan da godt komme med et lille skrivetip.

Nemlig H.U.F skriveweekend. Hvis du er under 30, er skriveglad, og ikke meldt ind i H.U.F så skal du helt sikkert tage at gøre det. Det er et fantastisk netværk af publicerede forfattere og forfatterspire og andre kreative folk. Jeg har i hvert fald selv fået masse skønne bekendtskaber og fremtidig gode netværk forbindelse, og skriveglade venner.

Når du så er meldt ind, eller hvis du i forvejen er meldt ind så holder H.U.F skriveweekend i Kbh. Jeg ville sindssyg gerne med, men jeg kan desværre ikke, men det afholder mig ikke for at anbefale den til jer!

Dagspris på kun 35 kr. og det er den 6. - 7. september!

Mere info her http://skriveweekend.blogspot.dk/

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig