lørdag den 6. september 2014

Godmorgen fristes jeg til at sige...

.. fordi jeg faktisk først lige er stået op. Jeg har lige været på en 14 dages bryllupsrejse, og ville skynde mig at sige at jeg beklager jeg ikke har svaret på kommentarer, jeg troede ellers jeg ville få tid til det, men vi har simpelthen haft så travlt med at holde ferie og købe bøger! ;0) (Mere om det senere) Men jeg lover at få det gjort her i løbet af de næste par dage.

Jeg havde også planlagt en masse læsestof til ferien. Jeg tror altid jeg kan læse så meget når jeg holder ferie, men når min mand og jeg tager på ferie så fræser vi rundt for at se simpelthen alt hvad vi kan nå at se på den tid vi har til rådighed. Det betyder sure tæer, trætte ben, mange klik på kameraet  og en super god form når vi kommer hjem. Den her gang var det helt slemt, så jeg fik ikke læst nogen af bøgerne på ferien. Så jeg er helt bookdeprived. August måned er åbenbart en dårlig læsemåned for mit vedkommende, sidste år læste jeg 5 bøger, og i år blev det til 7 bøger, men mange af dem har været lette tegneserier.

Så det betyder altså at jeg er frygtelig bagefter med hvad jeg gerne vil have læst, og jeg har også en masse anmeldelser fra anmeldelseseksemplarer jeg gerne vil have skudt af. Så Austen temaet bliver desværre lidt udskudt, og delt op. Første Austen tema uge kommer efter næste uge, fra den 16 september, og den sidste Austen tema uge kommer den 21 oktober. Puha.. der er alt for meget at skrive om lige i tiden, så det er faktisk helt svært at planlægge sin blog, for der er så mange ting at skrive om, men alt for lidt tid til det. Det er vidst det man kalder luksus problem.

Among Fairy Tale bloggen har holdt ferie, men jeg starter op igen fra næste uge, stille og roligt med et indlæg en gang om ugen, for det tror jeg ikke jeg vil have problemer med at holde. Jeg skulle bare overbevise mig selv om at det var ok at have en blog nummer to med kun et indlæg om ugen, så længe den anden blog stadig er aktiv hver dag. For de interesserede så kommer næste uge til at handle lidt om bryllup et stykke tid frem, planlægning og billeder, og så kommer det til at handle lidt om min ferie i USA og min forstående ferie til London.

Jeg vil slutte med at tilføje hvor skønt det er at komme hjem igen, og hvor sindssyg glad jeg har været for hver en kommentar jeg har fået på min ferie. Jeg har læst dem med glæde, og det er dejligt at jeg stadig kan opleve lidt af blogsfæren mens jeg er afsted og har travlt med at få alle de indtryk jeg kan få. :0) Tiden er ikke altid til at jeg kan nå at skrive kommentarer til mange af jer andre der har blog, men jeg elsker at følge jer andre, og jeg knuselsker hvert et pip fra jer, selvom jeg ikke giver så meget igen. Vil ønske jeg kunne give lidt mere, men med alt det jeg har arbejdet også, og med brylluppet så har tid været en by i Rusland. Jeg krydser fingre for at det bliver bedre fa nu af.

SHARE:

4 kommentarer

  1. Tænk engang, det er gået min næse forbi at du har en blog ved siden af. Den må jeg straks tjekke ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den startede lidt fordi at jeg gerne vil holde Skrivepulten kun om bøger, så alt det andet kunne jeg få luft for på den anden blog, men jeg skal lige finde ud af retningen. Jeg vil gerne skrive om rejser og om madoplevelser så det er det der er at finde på bloggen ligenu. :0)

      Slet
  2. Velkommen hjem, søde Karin! Glæder mig til at høre om brylluppet og rejsen. Kh Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. :0) Det er dejligt at komme tilbage, og der er masser at fortælle. Jeg glæder mig også til at tage en masse fat på bogbloggertræffet nu. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig