lørdag den 1. november 2014

November - måneden med 2 indlæg om dagen

Om overskriften siger så varsler jeg at jeg kommer med to indlæg om dagen i hele november måned.

Egentlig synes jeg at det mest optimale kun er at have 1 blogpost om dagen, men jeg kan mærke at det dræber min læselyst at jeg ikke kan se hvordan jeg skal kunne nå at fortælle om alle de fantastiske bøger på kun en blogpost om dagen.

I dag kunne jeg se at det med bogforum indlæggene tog overhånd, så nu bliver det 6 indlæg i stedet for 2, de vil løbende udkomme her de næste par dage op til den store dag. BOGFORUM!!

Og herefter vil jeg have resten af Austen temaet i gang, men så er der jo også NaNoWriMo, som i øvrigt starter i dag!!! Juhu... ! Det vil jeg jo også meget gerne lave et par blogposts omkring. Så jeg håber i vil bære over med mig blog der lige bliver dobbelt her i november, jeg skal nok sørge for at varierer en masse, og til december regner jeg med at jeg er tilbage ved mit oprindelige udgangspunkt.

Bogforum indlæggene bliver:

Lørdag: Bogforum hightlights

Søndag: Bogforum for de skriveglade

Mandag: Bogforum for de unge og fantasy fans

Tirsdag: De kendte på bogforum

Onsdag: Bogforum for de historieinteresserede

Torsdag: Bogforum for de madglade
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig