tirsdag den 9. december 2014

Cross Country Christmas

Cross Country Christmas
Forfatter: Tiffany King
Serie: The 12 NA's of Christmas
Genre: Realisme, jul
Målgruppe: New Adult



Bogen fås ikke på dansk




















With the holiday season upon her, Jamie Foster is once again stressed about making her yearly visit back home to Woodfalls, still single. Fate intervenes in the form of Grant Johnson, a boy she grew up with, who catches the same flight while returning home from a business trip.

When a malfunction sends their plane crashing down on the runway upon takeoff, Jamie and Grant decide to rent a car and make the nine-hundred-mile drive home together. Ironically for them, anything that can go wrong does as they face one hysterical hurdle after another.


Det her var en virkelig sød julehistorie. Lige som jeg havde håbet den ville være. Den minder mig meget om en af de andre julenoveller jeg læste sidste år i samme serie, Christmas Catch. Den handlede også om en lille by og en gammel forelskelse. Jeg kunne helt klart bedst lide Christmas Catch, men den her julenovelle er en af de bedre.

Jeg synes historien var dejlig julet, og jeg har fundet ud af at jeg elsker jule historier som har lidt road trip over sig. Hvilket jo normalt ville høre sommer bøger til, men omvendt synes jeg bare det er så hyggeligt at høre om snelandskaberne de passerer, og mødet med andre mennesker i julestemning, og intensiteten i at to mennesker der enten ikke kender hinanden eller kan lide hinanden er "fanget" i samme bil.

Bogen gav mig lyst til at læse mere af forfatteren, Tiffany King, fordi sproget gjorde læseoplevelsen dejlig flydende. Historien var sød, sjov og rigtig dejlig hjertevarm, og jeg har helt vildt meget lyst til at julebage nu. Så det må jo betyde det er en sikker vinder på juleskalaen.
SHARE:

2 kommentarer

  1. Du må undskylde, at denne kommentar ikke er rettet mod din anmeldelse. Jeg måtte dog bare skrive en besked til dig, da jeg fant denne boks på Saxo.com (http://www.saxo.com/dk/in-her-own-hand_jane-austen_hardback_9780789212108), da jeg ved, du holder meget af Jane Austen :-)

    Jeg håber, du har en god tirsdag!
    Hilsen Maia :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihhh... det skal du endelig ikke undskylde for. Tuuusind tak for tippet. Jeg har kun set dem enkeltvis, men hvor er de dog bare helt uimodståelig som et sæt!

      Jeg har en dejlig tirsdag. Fyldt med julemusik, julete, juleindkøb og alt mulig andet julet. :0) Håber også du har en dejlig tirsdag!

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig