tirsdag den 2. december 2014

Hvad du ønsker ...

Hvad du ønsker ...

Forfatter: Syliva Day
Serie: White Hot Holidays series
Originalsprog: Engelsk, Wish list
Genre: Kærlighed, erotik, julenovelle
Målgruppe: Voksne
Udgiver: Politikens Forlag


Tak til Politikens Forlag for anmeldereksemplaret


'Hvad du ønsker ...' er som sådan ikke en del af en serie. Altså den har ikke nogen forsættelse. White Hot Holidays serien er en serie på forskellige jule erotik noveller, udgivet af forskellige forfattere med forskellige uafhængige historier.












Julenovelle af Sylvia Day, forfatteren bag bestsellerserien Crossfire, der både kan fås indbundet i velour og med guldpræg eller som e-bog.

Nicolas trækker Stephs navn i firmaets nisseleg, og nu gælder det bare om at finde den perfekte gave til den kvinde, han har fantaseret om i månedsvis. En aften finder han ved et tilfælde en sammenkrøllet ønskeseddel på gulvet, og Nicholas er ikke længere i tvivl om, at han får en glædelig jul. Ønskesedlen tilhører nemlig Steph, og det eneste, hun ønsker sig, er ham - på alle tænkelige måder.




Selvom det her er en af Syliva Days ældre bøger, så er det her en af de mere vellykkede noveller i genren jeg længe har læst. Jeg synes den er utrolig harmonisk i sin opbygning, og jeg føler mig underholdt fra start til slut. Ja faktisk synes jeg det er noget af det mest harmoniske og mest underholdende jeg har læst fra Sylvia Days hånd.

For mig er det en rigtig julehistorie. Den er super sød, let erotisk og så er der masser af skøn julestemning. Jeg kunne næsten dufte den. Jeg var lige i humør til den her bog. Jeg var lige i humør til en fluffy og let juleromance. Der er virkelig nogen juleromancer der kunne tage ved lærer af den her bog.  

Det største problem novellen har er, at den er for kort i det den forsøger at opnå. Man kan næsten ikke skrive en god kærlighedshistorie på en novelles længde efter min mening. Så sker der ting som der sker i den her novelle, som at man for eksempel får en lidt for nem slutning og karakterer der har en lidt for ensporet personlighed.

Jeg ville helt sikkert gerne have haft mere.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig