onsdag den 3. december 2014

The Billionaire's Christmas

The Billionaire's Christmas

Forfatter: J.S. Scott
Serie: The Billionaire's Obsession #3.5
Genre: Realisme, romance, jul
Målgruppe: Voksne


Selvom bøgerne er en del af en serie, kan de sagtens læses enkeltvis.

Bogen findes ikke på dansk

















Considered an eccentric beast by most of the residents in Amesport, Maine, Billionaire Grady Sinclair stays isolated on his private peninsula in a grand mansion most people are afraid to approach. The arrangement suits Grady just fine, until a fearless angel lands on his doorstep, making him painfully aware of how lonely he really is, and how much he wants to keep the fiery blonde cherub for his very own. But will he have to become the monster the townspeople believe him to be in order to get his Christmas wish?


Jeg ved virkelig ikke hvorfor jeg bliver ved med at læse den her type bøger. Det er virkelig så cheesy. Jo, jeg ved godt hvorfor jeg gør det. Det er fordi jeg nogle gange savner mere kærlighed i nogle af de bøger jeg læser, og så for at få min needy kærligheds side balanceret, så vælger jeg den her slags bøger. Bøger hvor kærlighedsdelen fylder alt. Nogle af de her bøger er bedre end andre, men jeg synes godt nok det her var en af de dårligere.

Jeg valgte den sjovt nok fordi det var en julehistorie, og den handler da også om en fyr der ikke kan lide julen, men som så sjovt nok ender med at kunne lide julen igen fordi ”hun” er der. Ja... det har så efter min mening ikke så meget med jul at gøre. Så det får den ikke ret mange point for.

Derudover så skete der mere i denne lille novelle, end der gør i mange almindelige romaner. Der var simpelthen både familiedrama, skuddrama, tyveri, angst issues og jeg ved ikke hvad. Og så det er klart at der ikke ligefrem var tid til at få en naturlig kærlighed til at blomstre mellem vores to hovedpersoner. Det virkede lidt for nemt og alt, alt for cheesy.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig