lørdag den 3. januar 2015

Youtube serier: Morganville vampires og Little Women

For et stykke tid siden i en af mine filmopdateringer skrev jeg at Morganville Vampires - Glass House bogen af Rachel Caine havde fået succes med en kickstarterkampagne og var daværende i gang med at filme serien.

I slutningen af oktober kom de seks afsnit så på youtube, og jeg har først fået set det første afsnit her i denne uge. Er der nogle af jer andre der har set det? Og hvad synes I?

Jeg kan nemlig ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes. Nu har jeg nemlig ikke læst bogen. Men jeg synes det første afsnit sendte mig en masse mixede signaler. Umiddelbart er filmteknikken ikke særlig god. De prøver lidt for meget med en masse filmteknisk, der bare falder på jorden synes jeg. Skuespillerne er virkelig dårlige. Men det er jo svært at forvente så meget på et lavbudget. Det er mere tonen jeg har lidt svært ved. Jeg kan ikke finde ud af om den er ufrivillig komisk eller med vilje komisk. Så jeg tror jeg skal have læst den første bog her på et tidspunkt før jeg ser flere afsnit.


 
 
 
 
 
Det var meningen jeg ville havet læst Little Women her til jul, men der var alt for meget jeg gerne ville læse, så jeg gemte den til 2015. Men nu vil jeg rigtig gerne snart have den læst, for dem der står for succesen bag 'Lizzie Bennet Diaries' og 'Emma Approved' kommer nu med en udgave af 'Little Women', hvor fedt er det ikke lige?!
 
De skriver selv: 'The March Family Letters' is a vibrant, fun, and modern reimagining of Louisa May Alcott's classic growing up story "Little Women".
 
Jeg har endnu ikke set den endnu, fordi jeg rigtig gerne vil læse bogen først, men jeg skal helt sikkert se den så snart bogen er læst.
 
Har I andre set den? Hvad synes I?
 
 
SHARE:

2 kommentarer

  1. Åh ja, jeg blev så glad, da jeg så "Little Women" i min YouTube-feed! Desværre er jeg ikke helt fanget endnu, men omvendt siger min erfaring fra 'Emma Approved' mig, at der lige går noget tid, før den fanger helt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja enig. Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvordan den udvikler sig, men først efter jeg har læst bogen. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig