tirsdag den 24. februar 2015

The Coincidence of Callie & Kayden

The Coincidence of Callie & Kayden

Forfatter: Jessica Sorensen
Serie: The Coincidence #1
Genre: Realisme / Romance
Målgruppe: YA


Bogen fås endnu ikke på dansk














 




For Kayden, suffering in silence was the only way to survive. If he was lucky, he could keep his head down, do as he was told, and make it through the day. But one night it seemed like his luck -- and his life -- might finally end... until an angel named Callie appeared just in time to rescue him.

Callie has never believed in luck. Not since her twelfth birthday when everything was taken from her. After the worst was over, she locked up her feelings and vowed never to tell anyone what happened. Now, six years later, she continues to struggle with the painful secret that threatens to consume her.

When fate lands Kayden and Callie at the same college, Kayden is determined to get to know the beautiful girl who changed his destiny. Quiet and reserved, Callie still fears letting anyone else into her world. But Kayden is certain that Callie has come back into his life for a reason. And the more he tries to be a part of her life, the more he realizes that, this time, it's Callie who needs to be saved...




Jeg har rigtig længe villet læse en af Jessica Sorensens bøger, for hun får altid rimelige høje ratings på Goodreads, samtidig med at hun er en voldsom produktiv forfatter. Desværre tror jeg lidt jeg valgte den forkerte bog at gå i gang med.         

I hvert fald havde jeg svært ved at 'føle' kærligheden mellem Callie og Kayden - der var for lidt intensitet, og ja grundlæggende havde jeg bare svært ved at se hvorfor eller hvordan de to passer sammen. Jeg havde nok forventet en historie med mere drama end det jeg fik. Jeg fik en meget angstfyldt teenage historie i stedet, og selvom de kan være ganske fine, så synes jeg ikke rigtig Jessica Sorensen kunne få det til at virke for mig. Jeg havde lidt svært ved helt at finde det hele lige troværdigt faktisk. Jeg synes nogle af deres følelser virkede lidt modstridende af hvad de burde føle, eller også så har forfatteren ikke formået at forklare det ordentligt. Igen det kan også bare være mig, da den her bog jo har været masser af ros og høje ratings.

Jeg har ikke så meget lyst til at fortsætte med serien, tilgengæld kunne jeg godt finde på at prøve en af Jessica Sorensens andre bøger.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig