mandag den 9. marts 2015

Nye bøger fået i februar

 
 
Jeg har fået en ret vild forsinket fødselsdagsgave i februar måned, som jeg nok skal vende tilbage til på et tidspunkt. Men den fortjener nemlig en vlog, så den kommer på så snart jeg kan få taget mig sammen til det.
 
Ellers så fik jeg en anden forsinket fødselsdagsgave af min veninde. To bøger, jeg glæder mig rigtig meget til at læse.
 
 

 
 
Bøgerne her har jeg faktisk vist i tapetet indlægget, men det er også de bøger jeg har fået til anmeldelse i februar.
 
Så alt i alt har februar været en helt igennem fantastisk book haul måned.
 



Har i fået noget godt I februar?
SHARE:

4 kommentarer

  1. Er ret vild med udgaven af Good Omens!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik. Den er nemlig så fin. Den er holdt i samme stil som Terry Pratchetts Disc World serie, og det er jeg ret vild med.

      Slet
  2. Åh, glæd dig til 'Good Omens'! Den er SÅ god og SÅ sjov.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg virkelig også. De første par linjer har jeg smuglæst på og der var jeg fuldstændig solgt allerede. :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig