mandag den 20. april 2015

April sidst

April er altid sådan en dejlig måned synes jeg. Den plejer altid at betyde bedre vejr, lysere dage og mere energi. Sidste år i april skrev jeg om bloggens nye struktur (en struktur som faktisk til dels stadig holder og som jeg er glad for), jeg skrev om et nyt tiltag med vlogs, som ikke helt blev til så meget. Det der med at lave vlogs er hyggeligt, især at se andres, men jeg er virkelig ikke særlig god til det.

April bød også på nogen af årets bedste læseoplevelser:

 






Jeg føler også lidt jeg skal nævne Outlander - selvom jeg blev rigtig skuffet over den, så var den alligevel med til at forme min april måned.


Og så var jeg et smuk omkring for at se hvordan en skolebogsmesse så ud.


 


Påsken blev tilbragt i Skagen som den altid gør - undtagen lige i år. Det betyder altid skønt selskab og dejligt mad. Desuden var vi til den sædvanlige lækre påskefrokost.




Vi holdte også brætspilsaften med vores venner, en tradition som vi håber at genoptage. Det var noget så sjovt. Vi spillede blandt andet det nye spil jeg havde fået ind af døren, fra Kickstarter - Marrying Mr. Darcy. Et helt igennem fantastisk spil!


 


Jeg mødtes med en måske snart nyslået forfatter omkring betalæsning og med EgoLibris for fremtidig samarbejde. Jeg lavede desuden de første bogcovers for Turbine forlaget (jeg regner med at smide dem alle på bloggen inden længe).













Jeg fik 'ryddet op' i mit skab, fik prøvet first class i biografen da vi var inde og se Captain America (skønne sæder jo, især hvis man kan holde sig vågen) og jeg bagte en masse lækre ting - blandt andet fordi jeg anmeldte disse fantastiske kogebøger:




En rigtig dejlig april måned, med mange nye og spændende udfordringer i luften.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig