tirsdag den 9. juni 2015

Out of Sight, Out of Time

Out of Sight, Out of Time
Forfatter: Ally Carter
Serie: Gallagher Girls #5
Genre: Spion / realisme
Målgruppe: YA



 
Bogen fås endnu ikke på dansk, men Alvilda har udgivet alle de forgående bøger i serien.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
The last thing Cammie Morgan remembers is leaving the Gallagher Academy to protect her friends and family from the Circle of Cavan-an ancient terrorist organization that has been hunting her for over a year. But when Cammie wakes up in an alpine convent and discovers that months have passed, she must face the fact that her memory is now a black hole. The only traces left of Cammie's summer vacation are the bruises on her body and the dirt under her nails, and all she wants is to go home.


Jeg havde glæder mig til gensynet med Gallagher Girls serien, fordi det er sådan en virkelig sjov og sød historie. Det var ‘Out of Sight, Out of Time’ helt sikkert også, men det er helt klart den bog i serien der har skuffet mig mest. Jeg synes den var alt for nem at regne ud, og det er jo lidt skidt når den lægger op til de her store overraskelsesmomenter. Jeg savnede virkelig også den søde kærlighedshistorie som jeg har været så glad for i de andre bøger, jeg synes den var alt for underspillet i den her bog. Jeg synes at flere af de ellers så skønne bikarakterer reagerede underligt - altså jeg forstod godt hvor forfatteren Ally Carter ville hen, men igen følte jeg slet ikke at hun trak den helt der ud hvor det ville blive realistisk, og det er ærgerligt for det ville have givet bogen meget mere emotionel dybde. Bikarakterne stod generelt lidt mere i baggrunden denne gang end hvad der er sædvanligt og det samme gjorde ‘the love interest’ og det synes jeg selvfølgelig er ærgerligt, for det er noget af det der gjorde serien så hyggelig - altså at der er alle de her unikke karakterer og man får en fornemmelse af sammenhold og venskaber og det elsker jeg.

Da det her er den næst sidste bog i serien, så glæder jeg mig nu til den sidste bog, hvor vi endelig får svar på en masse. Selvom vi virkelig fik mange svar i den her og ikke alle forventninger blev lige forløst. Så det håber jeg bliver bedre i den sidste.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig