tirsdag den 21. juli 2015

United We Spy



 


United We Spy

Forfatter: Ally Carter
Serie: Gallagher Girls #6
Genre: Spionhistorier
Målgruppe: YA og opefter






Fås endnu ikke på dansk, men de første fire bøger fås på dansk hos Forlaget Alvilda


Cammie Morgan has lost her father and her memory, but in the heart-pounding conclusion to the best-selling Gallagher Girls series, she finds her greatest mission yet. Cammie and her friends finally know why the terrorist organization called the Circle of Cavan has been hunting her. Now the spy girls and Zach must track down the Circle’s elite members to stop them before they implement a master plan that will change Cammie—and her country—forever.  



‘United we spy’ var den helt perfekte afslutning på en hel fantastisk serie. Faktisk så er jeg helt ked af at den nu er forbi, for jeg synes det er sådan en god serie. Den er spændende, utrolig humoristisk og den har det perfekte persongalleri. Det er næsten som at sige farvel til gamle kære venner.

Generelt har jeg savnet mere kærlighed her i de sidste par bøger, men det er klart at der var noget der skulle give plads til alle de svar som vi manglede at få. I hvert fald så gik det hele ud med et brag (bogstaveligtalt - fristes man til at sige, det er jo en bogserie om spioner) og jeg er glad for at den ikke fortsatte ned i samme nedadgående kurve som ‘Out of sight, out of time #5’.

Faktisk er ‘United we spy’ nok blevet min favorit bog, på trods af den manglende kærlighedshistorie, men jeg elskede bare handlingen og at der skete en masse, og selvom jeg elskede at læse om miljøet på deres Gallagher Girls kostskole, så var det faktisk meget rart at det meste af bogen forgik udenfor skolen.




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig