mandag den 17. august 2015

August sidste år

August sidste år var den dårligste læsemåned overhovedet sidste år. Hovedsageligt fordi vi blev gift der og var på bryllupsrejse i 14+ dage. Men Midnight in Austenland husker jeg som den absolutte bedste bog jeg læste i august.





Brylluppet var en fantastisk dag, helt uforglemmelig og eventyrlig. Det er næsten ikke til at forstår at der er gået to år siden. Bøgerne sneg sig ind her og der, en sangskjuler som bog, eventyrstemaet, talerne og så fik jeg blandt andet to vidunderlige bøger i morgendagsgave af min mand. Folio Society skønheder.





På bryllupsrejsen blev der også købt masser af bøger - selvfølgelig. Jeg havde dog ikke regnet med at jeg allerede ville gå amok i Washington. Men vi havde næsten en hel rutine morgen hvor vi gik på Starbucks ved Barnes and nobles, det var hyggeligere end andre steder, og så fik vi rabat fordi vi var blevet medlem af Barnes and nobles (fordi jeg købte så mange bøger, så det kunne betale sig.. men sshhh...)

I New York fik vi også købt bøger, men det var i september, så de kommer på i næste måned.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig